Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

2 +1

2 +1
11.11.2014 | 01:11

-Հը՞, Վովկա, ուզում ե՞ս մի հատ էլ տամ… սանկցիա:

Կսմթեցին

Նիկոլայ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆԸ (ՆԻԿՕ) ու

Լիլի ՄԱՐՏՈՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 2933

Մեկնաբանություններ